סטרואידים אלעד גיל פרמן גרנות
שוחרר למעצר בית מר ישראל בחשד לזיוף סטרואידים
אלעד גיל פרמן גרנות נעצר לפני שבועיים ביחד עם גיל גרנות (שמסר לנו את הפרטים המפלילים). השניים שוחררו למעצר בית. החשד: ניהלו רשת בינלאומית של ייצור והפצה של תרופות מזויפות וחומרים מסוכנים, וכן בהעלמת הכנסות והלבנות הון.
מר ישראל לשעבר אלעד פרמן וגיל גרנות, שנעצרו לפני כמספר שבועום בחשד שעמדו בראש רשת להברחת ושיווק לא חוקי של סטרואידים אנאבוליים, שוחררו היום (א') למעצר בית למשך 14 יום ובערבות. "חשד לפעילות עסקית ענפה בלתי חוקית שלא דווחה לרשויות המס ואשר עלולה לגרום סכנה חמורה לבריאות הציבור", טוענים נציגי רשות המסים.
השניים נעצרו לפני כשבועיים במסגרת חקירה של רשות המסים והמשטרה בחשד שניהלו רשת בינלאומית של ייצור, הפצה והברחת סטרואידים אנאבוליים (הורמונים המעודדים פיתוח שרירים ועצמות) וכן תרופות מזויפות לרחבי העולם. הם חשודים בהעלמת הכנסות, הלבנת הון ובכך שהפיצו תרופות מזויפות וחומרים מסוכנים. החקירה נפתחה בין היתר בעקבות מידע שהגיע לרשויות בישראל מה-DEA - הרשות האמריקאית לאכיפת חוקי הסמים. פרט להם נחקרו ביחידת יהלום של רשות המסים גם מעורבים נוספים.
גרנות, המיוצג על ידי עו"ד גיל זילברשלג, מתמחה בפיתוח גוף. לפי רשות המסים הוא עמד בראש הפעילות הלא חוקית לשיווק הסטרואידים באמצעות אתר אינטרנט, כאשר קהל היעד היו לקוחות מח"ל ובעיקר מארצות הברית. הרוש שפירא, המיוצג על ידי עו"ד קובי בן שעיה, חשוד גם הוא כי שימש כאחד מראשי הרשת.
תגובות
הוסף רשומת תגובה